معرفی شرکت توشیبا : شرکت خوشه‌ای ژاپنی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر توکیو، ژاپن قرار دارد. محصولات این شرکت شامل: تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات، قطعات الکترونیکی، سیستم‌های برقی، زیرساخت‌های شهری و صنعتی، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، لوازم اداری و دفتری، ابزارهای روشنایی، تجهیزات نورپردازی و نیز ارائه خدمات لجیستیکی است.

معرفی شرکت توشیبا

شرکت توشیبا از ادغام دو شرکت مکانیکی و الکتریکی پدید آمده است. مخترع دستگاه‌های مکانیکی ژاپنی؛ تاناکا هیساشیگ با بنیانگذاری شرکت تولید تجهیزات تلگراف تحت نام؛ تاناکا سیزو-شا، در سال ۱۸۷۵ این بنا را آغاز کرد و مخترع تجهیزات الکترونیکی ژاپنی، ایشی سوکی فوجیوکا با بنیانگذاری شرکت برق توکیو (یا توکیو دنکی) در سال ۱۸۹۰ این بنا را تکمیل کرد و در ۱۹۳۹ با ادغام این دو شرکت، شرکت توشیبا متولد شد.
سیر مصنوعات مکانیکی و الکتریکی دو شرکت ژاپنی، در قالب شرکت جدید نیز ادامه یافت، با این ویژگی که عنصر الکترونیک نیز بدان افزوده شد و توشیبا با قدم نهادن در عرصه تولید محصولات مختلف دیجیتالی، الکترونیکی و رایانه‎ای، در کنار تولید لوازم خانگی و تجهیزات پزشکی، تراشه‎ها و نیمه‌هادی‌ها در فهرست شرکت‌های برتر ژاپنی و جهانی جای گرفت.
در سال ۱۸۷۵ میلادی اولین کارخانجات تولید تجهیزات و دستگاه‌های تلگراف در ژاپن، با نام محلی تاناکا سیزو-شو و به معنی کارخانه مهندسی تاناکا، به کار افتاد . موسس آن )تاناکا هیساشیگ (۱۷۹۹ – ۱۸۸۱ به خاطر اختراعاتش که شامل عروسک‌های مکانیکی و یک ساعت که به وسیله رزونانس (تشدید) عمل می‌کرد، بسیار معروف بود.

استراهاتژی شرکت

در ۱۸۹۹ میلادی نام شرکت به توکیو دنکی یا همان شرکت برق توکیو تغییر پیدا کرد. در سال ۱۹۳۹ این دو کمپانی تقریباً معروف استراتژی‌های خود را نزدیک یافته و رهبران آنها تصمیم به ادغام گرفتند. بدین ترتیب آنها به یک کارخانجات مجتمع تجهیزات الکتریکی بدل شدند؛ با نام محلی توکیو شیبورا دنکی این شرکت بزرگ به زودی تحت عنوان توشیبا مشهور شد و در سال ۱۹۷۸ نام رسمی این شرکت به ‌فرم کنونی تبدیل شد.

بازیابی اطلاعات از هارد های توشیبا (TOSHIBA):

عدم شناسایی قطعه (Non Identify)
خرابی برد هارددیسک (PCB)
عدم روشن شدن موتور هارد دیسک (SPINDEL)
کند شدن هارددیسک
عدم نصب سیستم عامل
S.M.A.R.Tو خطای F1 در هنگام بالا آمدن هارد دیسک
ویروس کشی
ظرفیت صفر هارددیسک
عدم نمایش صحیح ظرفیت هارد دیسک
صدای ناهنجار هارددیسک و هرگونه تق تق و …
اصلاح اصلاح دستورهای سیستم فایل هارد دیسک
بدسکتور گیری و از بین بردن بدسکتور
عدم پارتیشن بندی هارد
رام و اصلاح آن ROM PCB
برداشتن پسورد هارددیسک Remove HDD Password – HDD lock
بازیابی اطلاعات هارد های توشیبا با هر ظرفیت و مدلی


معرفی شرکت هیتاچی